Sunday, October 29, 2017

Situl Dictoo a fost suspendat (articol repetat)







Situl Dictoo.eu avea cel mai mare trafic în luna octombrie. Practic, imediat după începutul anului școlar și universitar din România. 

Luna octombrie 2017 a început bine, cu valori de trafic ușor superioare celor realizate anul trecut. 
La un moment dat am observat că încărcarea sitului durează prea mult și am trimis o sesizare companiei care găzduiește situl. 

Aceștia mi-au răspuns că nu există nici o problemă, că nu au detectat nimic special. Apoi, după câteva zile, mă trezesc cu situl suspendat. Fără nici un avertisment. Fără să mi se propună o soluție alternativă: alt plan, alocarea unor resurse suplimentare, limitarea traficului, etc. Pentru mine suspendarea este ultima soluție posibilă, echivalând cu închiderea sitului.
Primesc și un email în care mi se spune că nu știu ce fișier deschide prea multe procese. 
Culmea culmilor, mi se cere să verific fișierul cu probleme, dar accesul la website este blocat total. Așa că sunt nevoit să fac o nouă sesizare, la care mi se răspunde parțial pozitiv, primesc acces la fișiere. Acest lucru mă ajută doar la recuperarea datelor și cam atât. 

Așa că sunt nevoit să caut alt ISP. 
Găsesc un ISP în India și transfer situl Dictoo acolo. Deschid un nou domeniu - Sinonime.net.
Dar, ghinionul ghinioanelor, situl Sinonime.net este accesibil peste tot lume, mai puțin în România. Mi se pare cel mai ciudat comportament și nu am nici nici o explicație. Este o situație inedită pe care nu am întâlnit-o până acum. Poate să fie o problemă de DNS, poate să fie altceva (IP-ul să fie blocat în România). Am deschis un "support ticket" pe această problemă.

Povestea continuă, mai deschid un website: http://sin0nime.com/
Sper că acesta să fie ultimul pas și transferul situl Dictoo să fie completat în perioada următoare.   
Website - Dictoo.eu 
ISP - https://www.ikoula.com/fr 
Ikoula
Suspension of webhost dictoo.eu due to too high php process usage

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home